page

Storingen en reparaties

  • Waar kan ik een storing of reparatie melden?

    Een storing of defect kunt u  altijd melden via een reparatieverzoek.  Mailen naar wstVooruitgang@voc-onderhoud.nl. Telefonisch kunt u de reparatie doorgeven via (0252) 24 10 10. Bellen buiten kantooruren en tijdens het weekeinde is alleen voor zeer dringende gevallen via (0252) 24 10 24.

  • Mijn verwarming is kapot. Wie moet ik bellen?

    Voor storingen aan uw CV ketel kunt u zelf contact opnemen met de firma Bonarius via 088 – 115 13 13. (gratis). Voor meer informatie over Bonarius klik hier.

  • Ik heb glasschade. Wie moet ik bellen?

    Voor glas en/of ruitschade kunt u zelf contact opnemen met de glasschade via 0800 –  0260035.

  • Ik heb een verstopping. Wie moet ik bellen?

    Voor een verstopping in uw woning kunt u zelf contact opnemen met de firma Freek van Os. U kunt ze telefonische bereiken op 071-5763559 of stuur een mail naar service@freekvanos.nl

     

  • Heeft Woonstichting Vooruitgang een serviceabonnement

    Ja, deze kunt u voor € 3,95 per maand afsluiten. U betaalt gelijktijdig met de maandelijkse huur. Het abonnement sluit u voor 3 jaar af. Veel kleine onderhoudsklachten die normaal voor u eigen rekening zijn vallen onder het serviceabonnement.

    Vult u dit formulier in voor het serviceabonnement. Wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak.

    In de brochure serviceabonnement ziet u welke werkzaamheden er allemaal vallen onder het serviceabonnement.